2008年8月6日 星期三

兩天之后....
2008年8月6日上午12:00公開累積瀏覽 030
 
                    

                                                             兩天之后
                                                         8/08/2008 晚上
                                              北京奥运会就正式開始了
                                                   真的希望能在和平
                                                的氣氛下順利舉行啦

                                      好期待 ! 真的十分期待这天來臨^^

                        為中国打氣 ! 為英雄喝采 ! 2008 年 !
                                
北京我愛你


               


  • 天元
    • 天元
    • 2008年8月10日上午12:19
    你就開心啦! 可以咁RELAX睇晒全程!
    P.S. 唔睇唔睇, 我都係照舊的睇BLOG了. 晚安安呀!
    • Sky
      • Sky
      • 2008年8月10日上午12:27
      ..... !! 中国百年難得盛事^^..... 一定要支持吓架 !! Ps : 晚安安呀
  • 千愛
    • 千愛
    • 2008年8月9日下午10:32
    昨天開幕, 真的壯麗絕倫~
     
    • Sky
      • Sky
      • 2008年8月9日下午11:47
      Yes ! 真的好壯觀及另人感動添
  • wai keung
    琴晚有冇睇北京奧運開幕?好精采!好震撼!
    • Sky
      • Sky
      • 2008年8月9日下午11:45
      當然有啦 !! 睇晒全場添
  • Kelly
    • Kelly
    • 2008年8月8日下午6:00
    甘你會吾會去=)?
    • Sky
      • Sky
      • 2008年8月9日下午11:43
      Sorry ! 人已去世多年~~ 只会記住 1/04 这日子 !!
  • wai keung
    去澳門玩得開心 d! Enjoy yourself everyday and every time!
    北京奧運今晚開幕,祝願北京奧運成功!
    • 魂
      • 2008年8月8日上午3:03
      希望可以安全同和平咁舉行
      • Sky
        • Sky
        • 2008年8月8日上午4:48
        希望是這样啦  中國加油 Vs 奥運成功 !
    • M Man
      • M Man
      • 2008年8月8日上午12:43
      對任何運動都冇興趣.
      • Sky
        • Sky
        • 2008年8月8日上午12:56
        吓  !? 哪样看開幕典礼吧^^
    • HI
      • HI
      • 2008年8月7日下午11:58
      h!h!我是小琪^^姐姐好^^我是後榮迷
      • Sky
        • Sky
        • 2008年8月8日上午1:03
        ^^姐姐好^^...  !? Sorry ! I'm man { 电車男 } 1 名
        Ps : Anyway Nice to meet U
    • 天元
      • 天元
      • 2008年8月7日下午11:31
      打咗比佢了, 明早佢會打比我地. 80%會一起坐船去. 今晚雖然係早了來, 不過一D想瞓的感覺都冇.
      P.S. 晚安安呀!
      • Sky
        • Sky
        • 2008年8月7日下午11:54
        好嘢三人行  Yeah !
        Ps : 晚安
    • 火火
      • 火火
      • 2008年8月7日下午8:55
      中國加油
      • Sky
        • Sky
        • 2008年8月7日下午9:25
        祝 : 奥运会成功
    看更多回應

    2008年8月2日 星期六

    1 st Annivereary
    2008年8月2日上午10:07公開累積瀏覽 535
     

        統計資料 01/08/2008

    • 昨日人次:31
    • 累積人次:6077
    • 今日瀏覽:41
    • 累積瀏覽:14856
    • 網誌:171
    • 圖片:436
    • 回應:3291
          
     

          時光飛逝@ 365 days 便这樣过去了.....
          2008 年比起 2007 年又開心咗 

          因為寫 blog 后, 有一個平台自己 " 呻吓 " Vs  " 逗吓氣 " 外 !?
          令一意外收穫就是認識到一班 blog's fds

          真的好兴奮 ! 好 Happy ! 原來生活上都会 [ 高清 ] 咗 ?
          須然不是每天寫嘢 ! 
          但在生活中就比以前更認真, 更會搜尋及細味自己的人生 ?
          希望將些開心嘢或得意事.....與大家分享^^
          因此學懂咗要有正能量的生活方式及思想 !
          要珍惜一切的人與事, 学習常存感恩的心 !
          就是哪么一點一滴的.....

          原來一星期中平均有三篇 blog { 出現 } ?
          之后, 便是定律地出 blog, 覆 blog 和 巡 blog 啦 
        
          在 [ 高清咗的生活裡 ] 便不自覺地 { 出現咗 } !?
           Singlesky Blog 喇......

          其实各纲友的回應與分享, 鼓勵與支持

          比 起小弟的 " 劣作 " 還要精彩好多, 好多及有意思 !!

    Ps : 今天回望 : 在这兒特別要鳴謝几位朋友或纲友

           1. 十分多謝 ( 琴兒老師 ) 叫小弟試下寫 Blog , 才有今天的一周年 !
           2. 大靚先生 : 在朋友之中 「 你 」最捧場看 Sky's , 你真的好 Warm 架^^
           3. 夫夫 blog's 友 : 感謝你早期轉載及引用小弟的其中一篇 blog, 所以......
                                           現在才能夠認識大家 [电車男 ] 咋 !

                Anyway : 好多謝大家 ! Sky 会繼續加油的
        
                              以后 Add 多 " D" 这个 blog 啦 !
                              因為会 " 橫财就手 " 架....
     
    • Yahoo Blogger
      Congratulations.... there are still many things waiting for us to explore.  Add oil.
      • Sky
        • Sky
        • 2008年8月6日下午7:36
        多謝你的祝贺與回應....
    • HHuman路人甲
      你好嘛.... 我都偷懶完寫咗新BLOG喇....你有空黎 SEE SEE 啦!
      • Sky
        • Sky
        • 2008年8月6日下午7:37
        一定 ! 一定 ! 必定到訪貴 blog
    • HHuman路人甲
      SKY兄:
      恭喜你呀......大家一起加油!
      • Sky
        • Sky
        • 2008年8月5日下午11:14
        Ok ! Ok ! 大家一起加油...
    • 紅葉
      • 紅葉
      • 2008年8月5日下午7:04
      恭喜恭喜!繼續努力呀! "十卜"你!
      • Sky
        • Sky
        • 2008年8月5日下午8:30
        多謝 " 紅葉 " 的 "十卜".. ..
    • FRANK
      • FRANK
      • 2008年8月5日下午1:00
      SKY
      加油啊.多分享一下人身經驗及趣記.
      • Sky
        • Sky
        • 2008年8月5日下午5:21
        You too .....
    • 西門慶
      我寫左年幾啦!
      • Sky
        • Sky
        • 2008年8月5日下午5:20
        这樣大家一起努力吧 .... 寫 blog 真是几有趣的^^
    • 天元
      • 天元
      • 2008年8月4日下午11:50
      驚驚呀! 而家1號仔呀! 希望唔好.......啦!
      P.s. 晚安安呀! 
      • Sky
        • Sky
        • 2008年8月5日上午3:26
        Me too
        希望唔好 [  ] 3 號仔呀 !! I'm working now in office^^
    • 魂
      • 2008年8月4日下午10:40
      恭喜恭喜!!  繼續寫多D呀!!
      • Sky
        • Sky
        • 2008年8月4日下午11:39
        Yes ! Sir
    • jamesgor
      寫 blog也成了我的習慣,代替了打機和玩 MSN。
      • Sky
        • Sky
        • 2008年8月4日下午11:44
        多謝你的回應
         
    • cyp
      • cyp
      • 2008年8月4日下午9:12
      恭喜~~!
      • Sky
        • Sky
        • 2008年8月4日下午11:40
        Thank you
    看更多回應