2008年9月8日 星期一

我是季軍 !!
2008年9月8日上午1:00公開累積瀏覽 032
 
                                

                 今天在家中收拾私人文件時 !? 找回一封公司信件原來在
                                      8/09/2006 年時半被迫之下

                 參加了公司的 [ 卡啦 OK 歌唱比賽 ]  中,  贏了第三名
......
            才發覺到在这公司做了差不多 4 年時間, 在这段日子中每天上班
     都是開心的多 ^^, 當年比賽后有奖金及獲得人事部批準放多一天假期

                                        都几和味架 !! 还記得 20 名參賽者中 :  
               冠軍是一名女同事唱 @ 傻女          亞軍是外藉男同事唱@Only You
                                                而季軍當然是由 Sky 唱啦

                                        唱乜嘢歌 ? 聽吓便知囉 !!
               想不到同事們還為我吹哨子及吹氣捧助兴 !! 氣氛十分之正 ! Yeah !!
                    至于小弟唱甚么歌呢 ? 相信大家都是喜愛的情歌金曲之一....
                    在比賽得奖后的哪一年春茗年夜钣, 我們三人亦都要再一次
                                         作公開表演, 但就要唱另一首歌

                                       于是 Sky 就唱 : 你是如此難以忘記
                        幸好仍能保持水準
, 同事們還私底下说笑......

                        若果當日比賽時你唱这曲 !? 應該会是第二名添 ^^
                                       都唔知真的假 ? 還是逗我開心 !!

Ps : Anyway 这兩首歌曲都是我的最愛

       但我想將來的日子都会少唱 " D " !?
       因為 [ 當愛已成往事與历史 ] 時
       再唱亦沒有意思與感覺了....
  • M Man
    • M Man
    • 2008年9月28日下午11:13
    喺邊度聽到你唱呀sky?
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月29日下午9:13
      ~~ !? Sky 只是喜歡这一曲多些 !!
  • Lam
    • Lam
    • 2008年9月24日下午11:59
    一於搞搞佢啦....首歌好正....一聽再聽。
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月25日上午12:15
      此曲真是不少人士的心声來的..... 所以百聽不厭.....
  • Lam
    • Lam
    • 2008年9月23日下午11:38
    歌王....一於揾日出嚟唱K呀!
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月24日下午9:16
      这提意几好 wor , 整個 Blog's fds 唱K聚会都不錯^^
  • Lee
    • Lee
    • 2008年9月14日下午10:51
    嘩!!!!!
    原來你咁好唱歌喉架, 利害
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月14日下午11:22
      . ..... !! 玩吓啫 ^^, 好彩而已 !!
  • 野
    • 2008年9月12日上午12:30
    我又點會唱得好呀! 你會唔會攪錯左呀!
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月12日上午1:07
      上次你們唱 K 時, 呀边個 ! 边個講的
  • 天元
    • 天元
    • 2008年9月11日下午11:42
    昨天係DAY OFF呀! 明天都係! HE HE! 其實昨晚食得太飽, 所以勁想瞓, 咁就早D睇BLOG!
    P.S. 晚安安呀! SKY
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月12日上午12:10
      近期的你好似工作上都 " 它條咗 " D !! Relax 番 wor Ps : U2
  • Candyng
    • Candyng
    • 2008年9月11日下午10:44
    中秋節快樂!
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月11日下午11:42
      大家咁話.....
  • 野
    • 2008年9月11日下午7:01
    SKY 兄, 你錄返首 POST 出黎先你架麻!
    歌唔怕舊, 最緊要好聽!
    再說, 呢D可以講係長青既舊歌呢架WOR, 久不久就有人唱架啦!
    下次要攪個唱K聚會先得嚕!
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月11日下午11:46
      好似你都唱得好好架 !! 我 " D" 偶一為之咋 , 不可作準 ^^
  • sau lan
    • sau lan
    • 2008年9月10日下午11:47
     TAG 你! 快上我BLOG!
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月11日上午12:21
      已去過了~~
  • 魔兒尼
    既然已沒人再捨得你難過, 改唱紅荳沙小姐既我袛有期待.
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月11日上午12:07
      紅荳沙小姐既歌真是几難唱 wor 我就唱 Danny 仔 的 [ 盼望的緣份 ] 更貼題 ^^
看更多回應

2008年9月4日 星期四

MV

一首 [ MV ] 是憶蓮唱的.....
可惜沒有 [ 男生版 ] 本

你與我, 或許也層在情路上受到伤害 ?
每人的復原能力都不一樣 ,



这個 [ 傷痕 ] 唔知几時 ?
先會好翻呢.....
愛與不愛 ! 喜歡與否 ?
若弄不清楚

切勿開始 !! 免得誤人誤己 ??
使到自已或別人再多一次受到伤害....
若做朋友是可以一輩子的^^
而戀人就~~


Ps : 如果你不愛一個人,請放手,好讓別人有機會愛他/她。如果你愛的人
       放棄了你,請放開自己,好讓自己有機會愛別人。有的東西你再喜歡
       也不會屬於你的,有的東西你再留戀也注定要放棄的,轉載自 blog's fd
       
特別鳴謝@ Forget me not.....
  • Yahoo! 用戶
    • Yahoo! 用戶
    • 2008年9月8日下午2:58
    好好聽呀^^ thanks
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月10日上午1:21
      別客氣啦 , 有好嘢实会同大家分享架 ^^
  • 柏原
    • 柏原
    • 2008年9月8日上午12:22
    鐘意話佢知
    可能佢都鐘意祢!



    终于做了这个决定 别人怎么说我不理 只要你也一样的肯定 我愿意天涯海角都随你去 我知道一切不容易 我的心一直温习说服自己 最怕你忽然说要放弃 爱真的需要勇气 来..
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月8日上午1:04
      謝謝你的 [ MV ]@ 回應 首歌好正 wor
  • 魂
    • 2008年9月8日上午12:02
    傷痕好多時要好長時間才能夠痊癒..........
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月8日上午1:01
      10 年夠長未 !?
  • 天元
    • 天元
    • 2008年9月7日下午11:12
    睇錯人TIM! 重以為係旅遊怪客, 原來係浪人! HO HO! 怪客係我哥哥, 我就覺得奇, 點解佢有來回應我唔知既! 原來係睇錯!
    P.S. 晚安安呀! SKY!
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月7日下午11:37
      吓 !? 原來係睇錯 ! OK....真相大白了 ! 你说 : 哥哥 我己為系張国榮呀 [ ] P.S. 晚安呀 !
  • wai keung
    • wai keung
    • 2008年9月7日下午12:23
    盡在不言中!
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月7日下午11:40
      若果家宝明天下午有深圳的資料 !? Pls  send sms for me 8/09 day off in [ 深圳 ]
  • philip
    • philip
    • 2008年9月6日下午11:29
    懂得放手唔易架!
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月6日下午11:49
      真失敗 ~~ , 小弟用咗好多年先学識咋 !!
  • 天元
    • 天元
    • 2008年9月6日下午11:25
    原來哥哥都有來回應咩! 我都係剛剛先睇到!
    P.S. 晚安安呀! SKY
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月6日下午11:53
      边个是 哥哥 呀 ? 我唔系好明白 wor Ps : P.S. 晚安呀@天元
  • Yahoo Blogger
    • Yahoo Blogger
    • 2008年9月6日下午8:57
    愛與不愛 ! 喜歡與否 ? 若弄不清楚  ,   切勿開始 !! 免得誤人誤己 ??
     
    我十分同意你的觀點;不能成担的愛最好也不要開始。但若遇到「真愛」時,就要好好珍惜。像你這樣痴情的人總有一天會遇到痴情的..
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月6日下午11:56
      希望啦.... 多謝你的回应與借用你的 [ 文章 ]
  • 冷
    • 2008年9月6日下午4:39
    做不成愛人,做blog友好la
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月6日下午11:57
      Yes ! 很有同感
  • 逍遙浪人
    • 逍遙浪人
    • 2008年9月6日下午1:58
    sandy 版已經好好啦....何必要有男生的??
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月7日上午12:04
      因為 Sky 是男生..... 所以便想要[ 男生版@伤痕MV ] 囉 !!
看更多回應