2009年5月6日 星期三

行山
2009年5月6日下午12:10公開累積瀏覽 428
 
                  

                  3/05/2009 ( 星期天 ) Sky 與童年好友一行數人往大帽山@遠足 

           


           是日天氣有些灰蒙蒙 ! 藍天白云不見了 , 所以登上山峰后看到的風景~
                                                  就是這样的 !? 有些可惜......

           


                  難得開心與高兴 , 因此 Sky 就穿上新的 T-shirt ! 行山衭 & 背囊 !
                         出發了 ! 是日行山人遊人並不太多 !? 感覺好 " 它它條條 " ~

           


                                         在山頂上‧ !? 有一間几殘舊的石屋.......
                    不知道是否已經荒廢了嗎 ? 因為這裡的風景其实是好靚架 ~

          


           在行山遠足時 ~ 遇上 4 名 [ 單車男 ] !? 原來 Sky 都好耐未踏過單車了           

          


                                      見到這路牌 , 我們都感到十分開心^^
                                      因為是快要下山及行程差不多完結啦 !!

          


                                   這一段路程 , 我們今天行了差不多 4 小時.....
                            在 { 尾段落山時 }都是急落的山梯石級, 所以都很累 ~

          


                               我們是日的活动路線 !? 沿途的風光其实都很好的 ~
            但只是天氣差少少啫 , 但能順利完成這行程都是要多謝@Miss Ip 

          


                        晚上飯局共有 9 个人出席, 好熱鬧及難得的聚会呀 !!
                 因為當中有兒時的舊街坊 ! 青年中心的好朋友 ! 契女一家三口等~

          


            飯后還吃了 " 黑森林@生日餅 " , 真是好滿足地過了這一天這一夜 

         


Ps : 自得其樂 Vs 友情常在 !!
       Sky @夫復何求呢

                         
  • 得 哥
    • 得 哥
    • 2009年5月15日下午8:30
     
    • Sky
      • Sky
      • 2009年5月15日下午8:35
      Thx For Yr Photo
  • man
    • man
    • 2009年5月12日上午12:22
    好靚啊!! 下次我都要去大帽山行下先..
    • Sky
      • Sky
      • 2009年5月12日上午12:36
      這地方真是值得一看與一行的
  • Chan
    • Chan
    • 2009年5月11日下午11:50
    之前租車經過 "荃錦公路"去 "石崗軍營,司機哥哥話我知大霧山有個唔錯的燒烤場,我卻在想可以怎樣行大霧山,你經了我一點概念呢﹗
    • Sky
      • Sky
      • 2009年5月11日下午11:54
      大帽山上的風景真是好靚的 ~ 去BBQ !? Sky 就覺得秋天好 " D" wor 
  • piano...
    好好味的一餐, 好享受呀!
    • Sky
      • Sky
      • 2009年5月9日下午9:17
      謝謝你的礼物與出席就真
  • SkyBlue
    • SkyBlue
    • 2009年5月9日下午5:20
    tiger仔與妹妹祝福您:
    母親節快樂!
    • Sky
      • Sky
      • 2009年5月9日下午9:18
      Thx@U2
  • 吳獅皇(Assemby)
    祝願各位週末&母親節玩得開心快樂!
    • Sky
      • Sky
      • 2009年5月9日下午9:19
      Yes !! 你都要一样先得 wor .....
  • wai keung
    呢幾日放假去邊樹玩?有咩野節目?
    Happy Birthday
    Best Wishes
    • Sky
      • Sky
      • 2009年5月9日下午9:24
      剛過去的兩天假都過得好忙 Vs 好充实 去行下水礼 & 晒太陽 ! 做 Gym, 看电影@南京 ! 南京 ! Kan & Zoo 在元朗請 Sky 吃晚飯 [ 庆生 ]~ Ps : 晚安安呀^^
  • 野
    • 2009年5月9日上午11:26
    一.一 Sky 入左元朗喔!
    不如搵次約下大家行下山,唔洗次次都局限飯局咁 DRY!
    最緊要.........野野未行過!
    不過..........簡個容易入手, 易 D行,風景又靚既地點喎。
    太難行,野野怕你地賴低我呢!
    • Sky
      • Sky
      • 2009年5月9日下午9:27
      Good Idea ~ 野野肯去行山我地怎会賴低你 !? 做 [ 野男孩 ] 呀........
  • 路過蜻蜓
    大帽山給我的回憶是很多牛及牛糞。
    友人時常說陰天行山比較舒服,我寧可天朗氣清「晒到豬頭」,總好過辛苦的走到山上,卻甚麼風景也看不清呢!
    • Sky
      • Sky
      • 2009年5月9日下午9:29
      完全認同你的說法與感受呀 !! 大帽山的草地上的確有好多 [ ] 及牛糞架 ~
  • Yahoo Blogger
    So you see, being happy can be so easy, hiking, eating, having fun with friends, 夫復何求呢?  Happy Mother's Day!!
    • Sky
      • Sky
      • 2009年5月9日下午9:33
      有時將人生的焦點放在好處上多一些^^ 盡量別去想些不開心的事情便 OK 囉 !! 不過在 Sky 身上並不是常常 ( Work 的 )  Ps : 祝你 : 媽媽節快樂呀 ~
看更多回應

2009年5月3日 星期日

真的關佢事嗎 ?
2009年5月3日上午1:05公開累積瀏覽 024
 
                                    

                                                              有話要說

                                                         甲型流感 H1N1

                                                              真
事嗎 !?
                                                   還記得 2003 年發生的事

                                                            真的不能忘記

                                                           但也不想回憶

                                                      但港府己经正宣佈了
                                                        終于有病症出現咗 
                                       大家真的要小心自己和家人的健康呀


Ps : 以下是 Sky's Blog 的最新記錄~
       終于突破三万次累積瀏覽 & 就快 300 篇網誌了 !?
       謝謝各 Blog's Fds@送上這篇 ( 温馨提示 ) Blog


  • 昨日人次:34
  • 累積人次:12966
  • 今日瀏覽:6
  • 累積瀏覽:30010
  • 網誌:262
  • 圖片:392
  • 回應:7354

  • V
    • V
    • 2009年5月6日下午11:24
    congratulation
    • Sky
      • Sky
      • 2009年5月6日下午11:49
      Thx @ Good Night
  • SkyBlue
    • SkyBlue
    • 2009年5月6日上午8:55
    感謝SingleSky大哥的提醒、已經做好一切個人防衛措施。
    • Sky
      • Sky
      • 2009年5月6日上午10:44
      早晨呀^^, 哪样就好了..... Ps : All the best to Mr. Samuel ~
  • 逍遙浪人
    30010......我都有份架......
    • Sky
      • Sky
      • 2009年5月5日下午11:41
      這个當然是啦^^ Thx
  • 野
    • 2009年5月5日下午12:35
    Sky 兄你既戰績:
    昨日人次:34
    累積人次:12966
    今日瀏覽:6
    累積瀏覽:30010
    野野有排都追唔上!
    • Sky
      • Sky
      • 2009年5月5日下午11:44
      野野有排都追唔上 !? 別說這些話吧 ~ Ps : 野男's Blog ^^,  [ 貴精不貴多 ] 就真
  • 野
    • 2009年5月5日下午12:31
    唔關我事架!
    睇我咁可愛就知啦!
    • Sky
      • Sky
      • 2009年5月5日下午11:46
      Yes ^^, 這个 ~ Sky 當然知道吧 !! 所以便幫 平反囉 ~ Ps : Good Night
  • Matani
    • Matani
    • 2009年5月5日下午12:19
    就快突破三百篇,恭喜!恭喜!
    • Sky
      • Sky
      • 2009年5月5日下午11:48
      此刻正是邁向三百篇^^ 而努力中 Pls Keep on surpport Sky's Blog la
  • 西門慶
    系人類所做的好事所引發!
    • Sky
      • Sky
      • 2009年5月5日上午11:47
      午安安呀^^, 真的嗎
  • 天元
    • 天元
    • 2009年5月5日上午12:26
    咁要努力寫多D BLOG呀! 昨晚坐坐吓瞓著了, 起身已經兩點. 都冇睇BLOG! HE HE!
    P.S. 晚安安呀SKY!
    • Sky
      • Sky
      • 2009年5月5日上午12:51
      昨晚坐坐吓瞓著了 !? 有否冷親先 ~ 昨晚食咗今年的第一个@ 一 Cake^^, So warm & So sweet ~ P.S. 晚安安呀@U2~
  • 傻一
    • 傻一
    • 2009年5月4日下午10:45
    暫時都仲未開始戴口罩呀!
    • Sky
      • Sky
      • 2009年5月4日下午10:55
      因為感覺上還是不算太嚴重吧 所以就未開始戴口罩囉^^ 睇定些@遲 " D" 先~
  • MarkMark
    依家話唔關佢事啦
    • Sky
      • Sky
      • 2009年5月4日下午8:37
      這样就放心多了
看更多回應