好貴的一頓晚飯啊 !
2011年1月12日 星期三
2011年1月8日 星期六
-
-
-
-
-
- BOSS IN MOTION
- 2011年1月10日下午9:31
啱嘅..太辛苦嘅時候呻下都舒服D..鼓勵說話相信你都聽唔少啦..我未有你嘅經驗..衹可以留言加油..相信好多blog友都會繼續撐你架.. take care -
-
- BOSS IN MOTION
- 2011年1月9日下午1:17
從另一個角度..能夠有一段可以銘心刻骨嘅情..都算係不枉此生..或者..捉不到的永遠是最好的..懷念過後人總要重新出發..不要讓陣陣哀愁去蠶蝕自己吧.. -
- 天元
- 2011年1月8日下午8:39
ANNA 問, 你地幾時得閒, 出來打邊爐. 而我就諗到可以順便同柏原食生日飯. 唔知你幾時可以呢? ANNA 就15,19唔得, 柏原就未知. 我同TK 就咩都冇問題! -
- Amour
- 2011年1月8日上午10:00
「舊情人是個 做到最好偏錯失的結局 舊情人是個 在腦海中飄過的感歎號」(舊情人﹒周潤發)
看這篇想起這兩句!
長情的你,總會遇到另一個「他」,只要信……
.. -
- Anna
- 2011年1月8日上午9:29
SKY, 早啊 !
你真係感性, 到現在還念念不忘他, 唔好諗咁多啦 ! 緣份d 野係咁,天意弄人,你是個好男孩相信很快可找到另一半 !
天元有無問你幾時得閒出來打邊爐 ?-
- Sky
- 2011年1月9日上午12:25
晚上好@天元才剛剛留言給我咋
代我與他夾好時間再約妳吧 ~ Ok !?
很快可找到另一半 @ Sky 也希望如此 代上天安排吧 !!
訂閱:
文章 (Atom)


p.s. 我都唔捨得食HK$799一餐..因為夠我食好多次$23嘅兩餸飯套餐..
其實節儉是美德, 最欣賞你的為人,好識諗好肯做,相信你該剩唔少定啦 !
西冷牛排六成熟是否太老? 我覺得個人的愛好不同囉 !七成熟也大有人在啊 ! 天元昨天留言比我啦 ! 咁遲d 見啊 !
地址 http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=23603
今次係打邊爐
如有問題打比我啦!
別那麼快下定論, 這餐是一生中最貴的, 可能往後機會更豐富呢 !
天寒地凍 保重啊 ! SKY.....
800蚊,我咁慳一定唔捨得食