2011年10月8日 星期六

一个絕對 [ 期待已久 ] 的演唱會
2011年10月8日上午12:05公開累積瀏覽 10910
 
Sky 要講的就是青少年時代的 Matchy 仔了^^
 而今次是自己記憶中@ 第三次看他的個唱吧 !!
 記憶中第一次睇是在( 伊館 ) ~ 還有" 少年隊 " 做特別嘉賓 !
 第二次就是在{ 紅館 } 啦^^ 想不到廿年多以后 @ 2011 !?
 還有机会看到Matchy 佬在 「九展 」的演出添 ^^
 票巳經買咗 la ~ 所以好期待11/12/11 ( Sun ) 這日子快些來臨啊 !!
 相信到時又是另一个集体回憶的愉快晚上吧 ~
Ps : 還記得當年 Sky 亦剪過一段時期的Matchy Cut 添
 
  因為真是給[ 近藤真彥 ] 的歌曲和型像迷倒~
  • Gael
    • Gael
    • 2011年10月17日下午6:38
    佢唱歌把聲到依家都接受唔到hahaha
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月18日上午12:18
      感覺這回事 !? 很難說的 @ 各有主見與立場囉 !!
  • Christine
    咁 Sky 你仲唔 post 你當年剪過呢個頭幅相出黎比大家欣賞吓??? haha~~~
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月15日上午12:09
      這个髮型 @ Matchy Cut ^^
      Sky 當年的照片都退色 Vs 發黃了 ~
      Post 出來效果不理想 la !!
  • 蔓
    • 2011年10月12日下午12:54
    甚么年代的歌手?
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月14日下午11:46
      是 80's 年代的日本偶像歌手來架^^
  • 搞一爺
    日本藝人生活都是好短暫的。
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月14日下午11:44
      因為日本藝能界競爭比較大 ~
      而偶像歌手式的工廠生產範式推出 !?
      所以可以 Hit 6 Or 7 年 @ 都算几 Ok 架 la ~
  • Artist
    • Artist
    • 2011年10月11日下午9:56
    Hello Sky, How are you? glad that we cans still connect too each other in this new Yahoo Blog. I hope everything is fine with you. Keep blogging and enjoy the friendship in this blog world. All the best.
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月14日下午11:39
      升 Level 的亞苦卜 !? 真得不太好玩>.<
      加上电腦壞咗一个星期多 @ 少咗巡卜 !!
      能再次遇上你^^真是好開心啊~
  • Amour
    • Amour
    • 2011年10月11日下午7:51
    嘩,matchy cut,當年紅極一時,你都好in 喎!
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月14日下午11:33
      年少時代的 Sky 都算几跟得上潮流架^^
  • Miss K
    • Miss K
    • 2011年10月10日上午12:16
    可以加到MV嗎? 跟以前的做法一樣嗎?
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月15日上午12:04
      首先 去咗 Youtube 個 MV 嗰板, click 個 share 制, 然後 √ 下便方格
      (2) 跟住 copy 藍色段文字
      (3) - Plaste 去自己 blog 的 HTML 編輯器果頁
  • 黑眼熊
    我對呢位歌手真係無乜印像啦@@
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月9日下午9:22
      年代不同嘛^^
      Matchy 是80's 年代的日本偶像歌手之 [ Top Ten ] 來架 !!
  • Anna
    • Anna
    • 2011年10月8日下午6:00
    SKY, 你好啊 !
    台灣回來後忙, 一直都很少上網, 也就少來探你, 不好意思呢 !
    你的卜好生意喎 !^^ 好多人留言啊 ! 好事呀 ! 哈哈哈 ~~
    我不是文太太, 我是神奇美女呀 ! 哈哈....知道我是誰啦 ! ^^
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月8日下午11:22
      失敬 ! 失敬 @ 神奇美女^^
      轉咗升級版后 !? 好多舊 Blog's Fds 都失散了>.<
      而有些 Blog's Name 又變晒 Vs 要重新適應啊 !!
  • BOSS IN MOTION
    送上我唯一知嘅作品..夕焼けの歌
    http://youtu.be/9HlZ7Nd59kM
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月8日下午11:18
      其实他都有不少歌曲 @ 改成廣东版架^^

2011年10月4日 星期二

愛在大街小巷中找你
2011年10月4日上午12:19公開累積瀏覽 9216
 
 


 




 



Ps : Sky 終于在轉玩[ 升級版 ] 后 !? 亦首次用 ( 新相机 ) 去拍照啦 
      唔知你們有否發現到 " D" 相片質數 Vs 效果 !? 好似好咗些呢

  • Gael
    • Gael
    • 2011年10月17日下午6:39
    新相機掂喎,個展覽幾有趣,在哪裏的呢
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月18日上午12:15
      早前在 " 奧海城 " 舉行架 ~
      部新相机功能仍在学習使用中^^
  • 搞一爺
    好有趣﹗like
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月14日下午11:48
      Sky 都覺得有趣^^ 所以便 Post 出來和大家分享囉 ^^
  • 隨心
    • 隨心
    • 2011年10月6日下午11:37
    嘻....初黎報到呀,關照一下
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月7日下午10:35
      OK ! OK ^^
      都是互相提點 Vs 指証吓吧 ~
  • 隨心
    • 隨心
    • 2011年10月6日下午10:37
    又幾得意喎,SKY...隨心終於回來大家庭啦
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月6日下午11:29
      Weclome Back ^^
      Sky's Blog 又怎少得你呢 ~
  • 路過蜻蜓
    呢個展覽嚟? 幾有趣喎, 係邊度同至到幾時?
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月6日下午9:55
      這个展覽早前在奧海城舉行的 ~
      但在 2/10/11 就完結了 !!
  • 蔓
    • 2011年10月6日下午5:26
    甚么牌子的新相机
    ^^?
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月6日下午9:44
      三星相机是也~
  • LAM
    • LAM
    • 2011年10月6日下午1:17
    我係私+blog
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月6日下午9:43
      噢 ~ 幸会 ! 幸会^^
      Nice to Meet U again ~
  • BOSS IN MOTION
    咁以後要影多D啦..懷舊嘢中+立體漫畫..成件事好似活化咗..都幾有趣..個石油氣佬都幾招積..我諗起「嫁個有錢人」裡面嘅Sammi。
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月5日下午8:47
      這个早前在奧海的展覽會 ~ 你有去看嗎 ?
      絕對是一个好活化的本地展覽 Show 來架 ~
  • LAM
    • LAM
    • 2011年10月5日上午1:05
    Good
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月5日下午8:44
      Thx ~
      Ps : 請用私人留言 @ 你是边位 Blog's fd 呢 !?
  • 柏原
    • 柏原
    • 2011年10月5日上午12:42
    very good
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月5日下午8:42
      Sky 都好滿意這部新相机啊^^
看更多回應