电腦壞了 ( 更新版 ) !?
2013年3月5日 星期二
2013年3月1日 星期五
噢.....!? ( 二次版 )
-
- BOSS IN MOTION
- 2013年3月3日下午9:21
唔怪得你問我首歌係咪無咗! 你想話俾大家知你試咗成晚無覺好瞓..攪到似熊貓..再變成憤怒鳥..
隻亞虎有時情緒唔穩定..(個人意見)...我建議你打好篇文之後唔好用即時發表..highlight成篇blog內容"複製"一次..存.. -
-
-
-
-
- Sky
- 2013年3月2日下午9:20
对 ! 下午正常返了
-
訂閱:
文章 (Atom)




以前可以好清楚看到種種留言,
現在看不到,
就算看到又遲又亂....