2013年3月5日 星期二

电腦壞了 ( 更新版 ) !?
2013年3月5日下午10:14公開累積瀏覽 648
 
 


原來 Sky 的电腦中 @ 某项功能壞了
所以在 Blog 中不能 Post 上照片 Vs MV  了
因此心情有点不快 & 不是味兒的感覺
生活中好似缺少了一份樂趣啊
真是極之無癮吖


Ps : 現時為有希望 I.T 外甥仔  可以尽快來維修和檢查一吓吧 !!
        而就暫時只能用了另一個 燃眉之急 的方法去處理和面对啊 

  • BOSS IN MOTION
    咪咁down啦!快D call (852 外甥仔 HELP)
    • Sky
      • Sky
      • 2013年3月10日上午12:28
      852是咩意思呢 ?
      外甥仔最近比较忙幸好一位 " 友心人" ~
      到我家中暫时用了另一個方法 @解決咗Sky的烦惱咋
  • 柏原
    • 柏原
    • 2013年3月9日上午10:52
    支持環保
    • Sky
      • Sky
      • 2013年3月10日上午12:25
      Yes 
  • 搞一爺
    做o甘多part-time﹐搵o吾少啦﹐系時候買過部新o既獎勵自己啦﹗
    • Sky
      • Sky
      • 2013年3月9日上午12:18
      还用得的^^ 这 Note book 电腦 @ Sky 还是会用下去的
  • 路過蜻蜓
    買過部!!
    • Sky
      • Sky
      • 2013年3月9日上午12:16
      这电腦好似買咗兩年咋 買過部 !?
      No la 
  • Lookman
    • Lookman
    • 2013年3月7日下午11:58
    換部新機好了~ 哈
    • Sky
      • Sky
      • 2013年3月9日上午12:15
      吓 壞少少就唔要 @ 好浪費啫 >.<
  • Amour
    • Amour
    • 2013年3月6日下午6:22
    機器壞了,慘!像我不會維修的,更慘!
    • Sky
      • Sky
      • 2013年3月6日下午9:39
      Me Too
      幸好今晚教我寫 Blog 的老師 ~
      到我家中暫时用了另一個方法 @解決咗我的烦惱
      燃眉之急 希望下篇 Blog 可以顺利 post 出来吧 !!
  • 異鄉人
    我覺得 yahoo mail 都壞了;
    以前可以好清楚看到種種留言,
    現在看不到,
    就算看到又遲又亂....
    • Sky
      • Sky
      • 2013年3月6日下午9:34
      絕对 100 % 同意你的說法
  • Kylais
    • Kylais
    • 2013年3月6日上午12:42
    無奈
    • Sky
      • Sky
      • 2013年3月6日下午9:33
      係呀

2013年3月1日 星期五

噢.....!? ( 二次版 )
2013年3月1日下午10:25公開累積瀏覽 675
 
 


01/03/13 ( Fri ) 是日本想寫一篇新 blog !!
但唔知点解 Post 唔到新相片上 blog >.<
是否 Sky 的电腦出現問題呢 !?
定是 {  亚苦卜 } 係統又咩咗
点算呀 !? OMG  @ 02/03/13 相片 Ok  番 ~

Ps : 近日 Sky's Blog 的 MV  功能 @ 已經無嘢睇了 !!
        寫 Blog 多年從未有一篇 Blog 好似这篇 「 噢.....!? 」

   

    13:15 @相片功能回復正常了 ~ 真是谷鬼氣啊 >.<
  • BOSS IN MOTION
    唔怪得你問我首歌係咪無咗! 你想話俾大家知你試咗成晚無覺好瞓..攪到似熊貓..再變成憤怒鳥..
    隻亞虎有時情緒唔穩定..(個人意見)...我建議你打好篇文之後唔好用即時發表..highlight成篇blog內容"複製"一次..存..
    • Sky
      • Sky
      • 2013年3月4日下午11:38
      十分感激你的詳細留言和回應
      Sky 会作參考和嘗試的@Thx 
  • Kylais
    • Kylais
    • 2013年3月3日下午6:37
    Wa! 原來你係Post 唔到新相片上blog, 我都試過呀!
    • Sky
      • Sky
      • 2013年3月4日下午11:34
      系呀真是我不順利囉 >.<
  • 子 敬
    • 子 敬
    • 2013年3月2日下午4:57
    呢個功能我無用 幫唔到你 哈哈 !! 
    • Sky
      • Sky
      • 2013年3月2日下午9:22
      Ckeck 过 MV 都 OK 返了 @ 都可以 Post 回相片了 
  • Amour
    • Amour
    • 2013年3月2日下午2:54
    總會雨過天晴!
    • Sky
      • Sky
      • 2013年3月2日下午9:20
      但都好擾民囉
  • 千愛
    • 千愛
    • 2013年3月2日上午12:09
    可能只是暫時問題而已
    • Sky
      • Sky
      • 2013年3月2日下午9:20
      对 ! 下午正常返了