2016年9月18日 星期日

話咁快 ~ 又過咗中秋 @ 2016 !?


噢 ~ 話咁快 !?  又過咗 2016 的 [ 中秋節 ] 了 ^^
而 Sky 拍的相片是 ~ 追月夜的 !!
感覺上八月十六晚  @ 月光還要漂亮過 15/9/16 吖 >.<
因為在佳節前夕 Sky 趕得切返新工 !!
所以心情亦特別愉快添 ^^
一年容易到 ( 中秋 ) 唔知道大家又過行得如何呢 !?

Ps : 13/9/16 星期二 @ 09:15 Sky 要上述地區某厦返學呀 !?
原因就是新公司的迎新會 Vs 在職內部倍訓班 ~


經過考試合格后 @ 14/9/16 就可以返新工啦 ^^




2016年9月11日 星期日

Coming Soon !?


2016 @ 中秋節就快到了 !!
Sky 已今年轉下新口味^^
換咗這品牌的月餅 ~ 準備和家人品嘗
而亦提早在 11/09/16 与家人吃飯 [ 慶中秋 ] !!
所以在這也預早祝賀 ~ 中秋節 @ 人月兩团圓 ^^
節日假期愉快吖

Ps : 在做量地官時 Sky 其實都几忙和充實地過每一天架 !?
Keep 住炒散工 Vs 去多了做 Gym外 !!
亦勤力地見咗三份工 !! 


Yeah ^^ 終於在某次做運动時 !?
來电可以在 14/9/16 返新工啦 ~
Yes @ 超開心和放下心頭大石了 !!

2016年9月4日 星期日

飯局 Vs 电影 X 2 !?


Sky 在做 [ 量地官] 時比較清閒点 !!
所以便分別約咗兩位好友 ( 飯聚 ) 吓先 ^^
邊吃豐富美食時 @ 邊吐下{苦水 }先 >.<


幸好 ~ 友人量解 Vs 不介意外 ^^
在迷惘時 @ 還為 Sky 分析下形勢添 !?
日式美食与意式西歺夜 ~
都是兩個聚會见面的開心夜 !!
要說的話兒 ~ 說過了
想吃的东西 ~ 亦吃過
感謝友好們 @ I Love U ~

Ps : 而在八月時 Sky 亦去电影院內看咗兩部港產片 !?
分別是 : 寒戰 2 Vs ""五步


一部卡士强勁 Vs 一部小本制作 !!
呵呵 ~ Anyway 各具特式和誠意吧 ^^

2016年8月28日 星期日

空歡喜一場 @ 整定的 !?


說回上星期故事吧 !!
話說炒散公司 ~ 有一正職員工會進行內部調識和升級 !?
所以 Sky 便有機會攝位轉 Full Time 了^^
而有關人士要 [ 在職陪訓与考試合格 ] 后 !!
才能升級轉部門架 ~
另一方面 Sky 亦開始準備轉長工的工作各項陪訓實習中 ~
加上炒散經理大加推 @ HR 基本上巳默許可以 Ok 了
但最后 「告吹」咗咯 >.<
原因是原本要升職調部門的有關人士 !?
考試肥佬咗 >.< 
所以便返回自己部門工作吧 !!
 噢 ~ 整定的 @ 一切還完 ??
Sky 為有繼續當沒事發生啦 ~

Ps : 另外近期感覺超 ( 黑仔 ) 啊 >.< 因為才新配的眼鏡 !!
用咗四個月咋 @ 又跌爛了 ~ Sky 為有再配過對新的 { 眼鏡 } 啦 ~


~ 几時先可以順利返呀 !?

2016年8月21日 星期日

Early Bird @ 有着數 !?


2016 @ 中秋節就快到了 !?
所以 Sky 便提早用某 Visa Card 去買咗几張月餅卡 ~
作為送禮和自用 !!
而且還有折購優惠添 ~
另外加送冰皮月餅一盒 !?
Early Bird @ 果然有着數喎 ^^

Ps : Sky在做 [ 量地官 ] 這段期間,幸好炒散經理欣賞 " 小弟 " 的工作能力和態度 ~
所以便額外加添咗工作時間和日數給 { 我 } 上班賺外快 ^^ 


另外 ~ 還對 Sky : 或可轉長工 !?
但定得得 @ 要下回分解了 !!

2016年8月14日 星期日

得閒就要鬆一鬆先@北上 !?


01/08/16 ( Mon ) @ Sky 自由身后 ~ 變咗量地官了 ^^
很久沒有試過啦 !?
所以決定小休一會 ^^
一邊看報紙找合適的工作才打算去見工 !!
一邊做住十五天祕撈工作先 ~ 頂住先 !?
因此有空閒時 @ 便可以北上 [ 深圳 ] 鬆一鬆 ~
來個 { 身心舒暢 } 一樂也的活動 !!
好好 Relax ~ 叉叉电啊 !?

Ps : 另外 Sky 亦有個習慣性 @ 就是乘火車時在 「上水站」出一出閘 !?
減省几蚊雞的路費 ^^ 唔知各 Blog's fds 又有否此習慣呢 !?


2016年8月7日 星期日

3/08/2016 Vs 4/08/2016 @ 东莞遊 !!


 01/08/2016 @ Sky 終於開始自由身休假中了 !!
決定辭職后 : 身與心都鬆一口氣啦 ^^
所以在 3/08/16-4/-8/16 便和堂弟二号/侄女二号
在深圳滙合后 : 便北上到常平和東莞 ~ 遊玩兩天 !?
和家人,小朋友與友人~開心共聚吃喝玩樂 ^^
暫把早前的新工作 = 不痛快和人事関係 >.<
的所有事情放低不理啦 !!


尋回心目中的藍天白雲生活 !!
寫意人生 ^^
希望在生活與工作中 ; 從回簡單如意吧 ~
而東莞友人亦為 Sky 按排咗一個不錯的 [ 品酒夜 ] !!
So Relax & So Happy 啊 ^^
Thx @ Mr Fok !!

Ps : 2/08/2016 ( Tue ) @ 15:50 Sky 亦看咗一部电影和下午茶 ^^
享受一個久遺了 { 偷得浮生半日閒 } 的悠閒天吖 ~