2008年9月20日 星期六

我的第一次 !?
2008年9月20日上午1:00公開累積瀏覽 313
 

                           


               12/09/2008  ( 星期五 ) 在落班前有一名女同事送了兩張 HK$250 的票
                          給小弟 , 这是第一次有人送飛給 Sky 看 [ Talk Show ].....

           


               收到后立即致电 Best Fd@大靚^^, 今晚共享一個 HK$ 500 的免費節目 !
                              他就十分之比面, 知道后便二話不说地应约了

           


                在等入場前.....!? 還能近距離地見到兩位藝人 , 都是 Sky 几欣賞的 ,
                                               所以便立即进行偷拍行动啦......

            


               今晚亦是第一次看 { Talk Show } , 感覺一般啦 , 當然亦有攪笑位^^
                   或許是張達明先生的第一晚公演, 所以安排上亦有些悶場出現....

           


                             [ 人仔無敵@ Talk Show ]看畢后使我感到港人換錢.....
                           北上消費越來越不見錢用了~~, 真是、越換越伤心 
                                                     當然還有其它事發生啦 !?

          


                这个月真的好忙, 好忙 , 做 GYM 少咗 ! 寫 Blog 次数又少咗 !
                           巡 Blog  又少咗 !? 或許下篇 Blog 要寫番周記先得

Ps : 哪天的收獲除了看咗一個免费的 Show 外....
       當然就是買了兩个新咕回家 la

        好抵架兩個共 HK$ 49.90 ^^
        當然還要多謝送飛給 Sky 去看 { 棟篤笑 } 的女同事啦

  • 蔓
    • 2009年5月3日下午8:47
    我看到 刘青云 了@........
    • Sky
      • Sky
      • 2009年5月3日下午11:49
      Do U like him so much Ps : Good Night & Be Happy to U
  • Yahoo! 用戶
    • Yahoo! 用戶
    • 2008年9月26日下午1:47
    你的同事真好...送飛給你看話劇...
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月26日下午9:42
      系呀 !! 所以十分開心囉
  • wai keung
    • wai keung
    • 2008年9月25日上午10:37
    個 show真係麻麻地!
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月25日下午10:53
      Yes ! 絕对同意 , 不免费的算囉 ^^
  • 野
    • 2008年9月22日上午1:23
    青雲 LOOK! 正!
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月22日上午1:31
      OK 架....
  • Grace
    • Grace
    • 2008年9月22日上午12:13
    唉。。。以家何止港紙扁值,經濟又差,真係人心惶惶
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月22日上午12:35
      所以大 家都要小心投資切勿投机呀 Ps : All the best to u ^^
  • 天元
    • 天元
    • 2008年9月21日下午11:46
    行街街? 冇呀! 下午去咗睇醫生, 晚上先一起食飯, 之後一起回家睇家好月圓. 之後就瞓!
    P.S. 晚安安呀SKY!
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月22日上午12:03
      有咩唔舒服呀 ? 之後就一起瞓呀..... !? 好 sweet wor^^ Ps : 晚安呀 !!
  • 火火
    • 火火
    • 2008年9月21日下午10:18
    我都想換番啲人仔,唔知依家點換法呢?
    你通常去邊度換個價會好啲?
     
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月22日上午12:06
      在香港的找換店囉 在上面換怕有假幣....!?
  • SkyBlue
    • SkyBlue
    • 2008年9月21日下午1:38
    人仔對港紙真係越來越少,港紙就嚟變草紙喇!
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月22日上午12:08
      港紙就嚟變草紙 !? 这樣就 慘 ! 慘 !慘啦
  • Matani
    • Matani
    • 2008年9月21日上午12:49
    達明我麻麻,看子華或看林海峰是但嗡好攪笑。
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月21日上午1:32
      其实我的看法都是一樣的.... , 不过有人送飞去看 !! 不用錢買就當見識吓及感受 [ Talk Show ] 是怎樣的一回事囉
  • 逍遙浪人
    • 逍遙浪人
    • 2008年9月20日下午8:45
    所以香港人真係應該團結+努力呀.....唔係過多10年8載都唔知點算了!!!!
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月21日上午12:00
      我們一起要自求多福就真
看更多回應

2008年9月16日 星期二

流浮山
2008年9月16日上午12:00公開累積瀏覽 629
 

                         

 
                         
   

        


        


        


       


       


       


       


       


       


       


         这是我與一班好友的钣堂
, 每次到流浮山吃钣歡聚.....必定到此处 !?
                        因為有着我們一班好友的美好回憶與友情存在......
.
                                       是一份難得的歷久常新@友情感覺

Ps : 是日心情不想多寫了, 只想回憶及感恩多些 !!
       原來由低潮中 [ 2003 年 ] 到 [ 2005年 ]....
       Sky 真是要多謝伴我及撑我的一班兄弟姊妹
  • Yahoo! 用戶
    • Yahoo! 用戶
    • 2008年9月26日下午1:54
    d 相好靚啊..用哪隻型號DC影架?!
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月26日下午9:36
      Olympus Fe-190型號DC影架 謝謝你的欣賞....
  • 小白與小黑
    • 小白與小黑
    • 2008年9月25日上午10:31
    真係估唔到流浮山有咁靚既景色, 真係大開眼界呢 !
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月25日下午10:55
      其实在本港都有好多不錯的地方植得去欣賞與細味架......
  • cyp
    • cyp
    • 2008年9月19日下午8:03
    so nice phots~
    take care SKY
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月20日上午12:09
      .....
  • 西門慶
    • 西門慶
    • 2008年9月19日下午4:33
    消費貴唔貴?
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月20日上午12:11
      我們哪晚人多吃钣, 平均每人 HK$ 250 當然要看點甚么菜式 la !?
  • wai keung
    • wai keung
    • 2008年9月19日上午11:47
    Morning Sky!
    你既相百看不厭呢!
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月20日上午12:13
      有新嘢出啦..... 相百看不厭 !? 真定假先 !?
  • Stephen
    • Stephen
    • 2008年9月19日上午11:09
    加油!
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月20日上午12:15
      我会的 謝謝关心 !!
  • 天元
    • 天元
    • 2008年9月18日下午11:01
    而家來講, 時間開始難安排咗! 公司又唔夠人, OT鐘又大把冇得走. 朋友, 家人, 事業, 愛人. 有時都難安排! 所以果日, 安排得算係咁!
    P.S. 晚安安呀SKY!
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月18日下午11:56
      刚開始的戀情要好好保護先得架.... , 你真是一個超級 Busy Man , 明晚钣局玩得多心 " D " la^^ 晚安呀 !!
  • 蔓
    • 2008年9月18日下午9:49
    ...好喜欢这张...
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月18日下午11:58
      真的謝謝你的欣賞 晚安安呀 !!
  • Yahoo Blogger
    • Yahoo Blogger
    • 2008年9月18日下午1:31
    Sky, don't think too much la.  If you have to think, think of the happy things and count the blessings.... at least you have so many friends.... 
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月19日上午12:00
      Yes ! I Will & Thank you so much
  • wai keung
    • wai keung
    • 2008年9月18日下午12:05
    (Empty)
    • Sky
      • Sky
      • 2008年9月18日下午12:17
      中午好呀 Ps : U2 Have a nice day too
看更多回應