2010年3月19日 星期五

HK$45,000,000 !?
2010年3月19日下午10:29公開累積瀏覽 09
 
                                      
                                    
                                 巳經五期 ( 六合彩 ) 沒有人中头奖了 !?
                       今期奖金亦超过左三千三百万有多啦~
              20/03/2010 [ 星期六 ] 晚 Mark Six 有 HK$ 45,000,000 呀 
                  各位 Blog's fds 未買的话 !? 就要快點去碰碰運氣啊 !!
                                                 Sky 亦巳经准备好了 
                           若果中咗呢 ? 就实行 Plan 1, Plan 2, Plan 3
                        和 Action 4, Action 5, Action 6 啦 !!
       Are U ready !? Yes^^ I'm ready for win  la ~
 
Ps : Sky 在這亦送上 LMF @ ( MV ) 給大家欣賞
       
  • 處男Nick
    祝福你
    • Sky
      • Sky
      • 2010年3月29日上午12:28
      但仍未中 wor
  • 西門慶
    比5個人分左啦
    • Sky
      • Sky
      • 2010年3月24日下午9:29
      Next time la
  • Ah Dick
    • Ah Dick
    • 2010年3月23日上午11:15
    今日6800萬..................
    • Sky
      • Sky
      • 2010年3月24日下午9:29
      Yes
  • Matani
    • Matani
    • 2010年3月21日上午2:22
    嘩!咁多plan & action,記住發咗都要繼續寫blog呀!
    • Sky
      • Sky
      • 2010年3月21日下午11:24
      This is planing 1  @ Sure  繼續寫 blog la ~
  • piano...
    多謝提醒! 如果中左, 我一定首先買個靚位比老豆! 同埋多謝你今晚陪了我. thank you!
    • Sky
      • Sky
      • 2010年3月20日下午11:25
       Good Night
  • piano...
    緊急通知! 由於小蒙恬手寫版維修關係, 暫時未能回覆各位 blog 友, 敬請見諒.
    • Sky
      • Sky
      • 2010年3月20日下午11:24
      Thx so much
  • Anna
    • Anna
    • 2010年3月20日下午12:24
    多謝SKY提醒,我都要買,碰碰運氣,祝..大家好運啊 !!!!
    • Sky
      • Sky
      • 2010年3月20日下午11:20
      緊急通知! 由於小蒙恬手寫版維修關係, 暫時未能回覆各位 blog 友, 敬請見諒.@ Good luck to U too
  • 天元
    • 天元
    • 2010年3月20日上午12:54
    未買呢! 明天真係要去買先! 睇吓自己有幾多運先!
    P.S. 晚安安呀SKY!
    • Sky
      • Sky
      • 2010年3月20日下午11:22
      未買呢 !? Next time la ~ Good Night ~
  • Jacqueline
    中左就好啦!!!! 分小小比我好喎!!! 呵呵!!!
    • Sky
      • Sky
      • 2010年3月20日下午11:23
      維修關係  暫時未能回覆各位 blog 友@ Sorry 

2010年3月15日 星期一

足印@2010
2010年3月15日下午9:29公開累積瀏覽 09
 
                         

                                 2010 年的人生路應該是要樣開始行呢

                      回望過去的人生路上 !? 留下的 [ 足印 ] 亦不少 wor

                     有過迷失 !? 有過鬥心 !? 有過盼望 !? 當然有失望的時刻


Ps : 一首很久沒有听過的 [  港式民歌 ] 

           就在這一天@送給大家 !! 敬請行好自己的每一步呀

             
      
  • Yahoo! 用戶
    • Yahoo! 用戶
    • 2010年5月24日下午11:00
    如果你跌倒,要試著站起來,努力克服面前的障礙。
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    • Sky
      • Sky
      • 2010年5月24日下午11:42
      Thx
  • leung
    • leung
    • 2010年3月18日下午9:55
    人生就像"瀟洒走一回"或"一場遊戲一場夢"!!...哈哈..."明天仍要繼續"!
    一切互勉之!
    • Sky
      • Sky
      • 2010年3月18日下午11:25
      Ok ! Ok @ I know that & Thx
  • 蔓
    • 2010年3月18日下午7:33
    這歌我第一次聽.....
    • Sky
      • Sky
      • 2010年3月18日下午9:35
      Do U like it Thx ~
  • leung
    • leung
    • 2010年3月18日下午6:03
    人生已"不許再回頭"!唯有"漫步人生路"較瀟洒!!!哈哈.....
    • Sky
      • Sky
      • 2010年3月18日下午9:38
      Yes Sir @ 瀟洒  Sam
  • Matani
    • Matani
    • 2010年3月18日上午12:51
    有盼望有目標,路是人行出來的,足跡處處也是值得紀念的。
    • Sky
      • Sky
      • 2010年3月18日上午10:31
      Good Morning@ I'm very agree with U
  • piano...
    • piano...
    • 2010年3月17日下午9:41
    歌頓, 你好, 我爸最近入了醫院, 沒有時間為你看mp3機. 請諒.
    • Sky
      • Sky
      • 2010年3月17日下午10:25
      沒事的 我不急用 ~
      老人家入了醫院, !? 願他 : 早日康復吧
       
       
  • 逍遙浪人
    • 逍遙浪人
    • 2010年3月17日下午8:32
    佢原來係dj黎架???只係知道佢唱過好多教會歌....:p
    • Sky
      • Sky
      • 2010年3月17日下午10:23
      做 DJ 前 他還是一名老師來架 ~
  • Gael
    • Gael
    • 2010年3月16日下午12:50
    係咪六pair半之一呀?
    • Sky
      • Sky
      • 2010年3月16日下午10:23
      No la
      他是港台前 DJ來架 ~
  • 天元
    • 天元
    • 2010年3月15日下午11:11
    人生總有不同的味道, 經歷! 如果樣樣事都開心快樂, 到某一次唔開心的時候, 就係最辛苦的時候!
    P.S. 晚安安呀SKY!
    • Sky
      • Sky
      • 2010年3月16日下午10:26
      Sky 的經歷的算是风風雨雨 Vs 起起跌跌中長大 !!
      Good Night