2011年10月18日 星期二

电影 x [ 2 ] !?
2011年10月18日下午1:00公開累積瀏覽 667
 



在早前电腦壞了的一个星期中 !? 無得寫 Blog 與巡 Blog 和覆 Blog !!
实在悶得發慌 >.<  究竟如何打發工餘的時間好呢
Sky 是一个不能閒着的 [  閒人 ] !? 所以就........ !!
 咗兩部电影了^^ 辛亥革命 Vs 競雄女俠 ~ 秋瑾
因為今年是我国推翻 ( 清朝 ) 一百周年的日子 ~
所以想多點了解 { 中國歷史 & 温故知新 } 囉 !!
辛亥革命 @ 由  " 成虫 " 主演 Vs 這是他的第一百部电影 !
真是好巧合啊 !? 但看畢這电影后 只能作為 ( 歷史片 ) 去看吧 !!


而另一部的电影 @ 反而使到 Sky 有意外的驚喜 wor 
就是近代女俠 ~ ( 秋瑾 ) 先烈了 !! 黃奕小姐的演出 ~
感覺良好 Vs 演技是水準之中 !! 造型神似^^故事性强 @ 值得入場一看之作 !!



Ps : Sky 真是好享受入 { 电影院 } 欣賞‧喜愛的电影架^^
    上述兩部电影 @ 在這裡推介了 !? 唔知道 ( 你們 ) 会否入場欣賞呢
 
  • Amour
    • Amour
    • 2011年10月23日下午9:13
    呢兩套,不是我杯茶!
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月23日下午11:37
      明白 Vs 理解的 ~
  • Kylais
    • Kylais
    • 2011年10月21日上午8:15
    我好怕去睇(真實中國的)災難慘劇電影,看完之後真係個心會好忐忑不安(好慘感)。反而西方的災難片,如鈇達尼TITANIC,只當戲劇睇嘛!當睇戲時覺好慘,睇完之後沒有太多不安的感覺。
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月21日下午9:31
      Sky 愛看華語片的原因之一 !?
      就是有投入感 Vs 共鳴感 ~ 反而 [ 西片 ] 就一向好少看啊 !!
  • Narcissus
    依兩部電影我就完全冇興趣!!!
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月23日下午11:36
      哦 ~ Sky 就 Like 华語片多一點^^
  • 柏原
    • 柏原
    • 2011年10月21日上午12:53
    白姐姐問安.你好鐘意這類movie .唔悶咩
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月21日下午9:24
      對于鐘意的嘢 @ Sky 是唔怕悶架^^
  • 隨心
    • 隨心
    • 2011年10月20日上午2:51
    明天上映"那些年"是隨心想看的電影
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月20日下午12:30
      中午好^^這电影 Sky 也將会去睇的 ~
  • Christine
    我幾有興趣睇播, 好似好好睇咁, 因為我對呢種戲, 都份外有感情..... 我都想去睇睇....^^
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月19日下午11:55
      秋瑾 ~ 嗰套好睇 " D" ^^
  • LAM
    • LAM
    • 2011年10月19日上午4:13
    有機會都好想去睇場好戲^ ^
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月22日下午8:37
      好提意 ^^ 三人行 @ 妳 & 我 Vs 他 = 仲好添呀 !!

2011年10月15日 星期六

吓 ! 乜都要全 ( 新 ) 的 ?
2011年10月15日上午10:56公開累積瀏覽 6916
 
 
Sky 所說的就是這个月內 @ Oct !? 乜嘢东西都要換過晒呀>.<
繼早前的數碼相机 [ 壞咗 ] 后~ 現在又到家中的 Note-Book 电腦又無故 ( 死亡 ) !?
所以也差不多一个星期多@沒有巡 Blog ! 覆 Blog ? 同時 Post 新嘢出來了 !?
因此這几天過得十分之悶啊還好失落添 !!
回想起來 !? 早前相机與电腦是同期使用 Vs 購買的~
現在五年多以后的今天 !? 亦双双宣佈 " 失效壞掉 " !!
而亞苦卜 Vs 亞苦 E-mail 也同時要 { 使用者 } 轉用「升級版」才能繼續用 ~
相信面對新產品的 Sky 都要從新適應和学習 @ 過了這个 " 磨合期 " !?
才可以 ( 得心應手 ) 地使用呀 

Ps : 仍未到手的 [ 特衰正苦 ] 派的六千大元 !? 現在 Sky 巳差不多花去三分之二了 
   真是要句 : 財才財去 Vs 食几多 !? 吃几多 !? 都是整定的 ~
    月尾時去配副新眼鏡后  就剛剛好用晒這畢 HK$ 6000 喔 !!
     
  • 隨心
    • 隨心
    • 2011年10月20日上午2:49
    SKY就好喇,有新野用
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月20日下午11:49
      都是壞掉了才轉用新野啫^^
  • 隨心
    • 隨心
    • 2011年10月20日上午2:49
    六千蚊都未攞得,新年前唔知有無呢?
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月20日下午12:34
      應該要 2012 年头才可以取吧^^
  • Pandora 香傭講法文
    用新嘢^^
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月18日下午8:36
      Yes ^^
  • 青蛙仔
    有新野用, 唔錯啦!
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月18日上午12:13
      都是被迫啫 ^^
      暫時來說 : 對电腦的功能和效果 @ 都比較滿意 la ~
  • Gael
    • Gael
    • 2011年10月17日下午6:37
    可以繼續影靚相貼上blog啦^^
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月18日上午12:10
      係呀 ~
      不過對于 [ 升呢 ] 的寫 Blog 熱倩 !?
      大減了不少 >.<
  • Christine
    唔緊要啦...Sky Sky , 遲 d 有政府嗰 $6000 蚊嘛...... 個心都當堂冇咁赤....kaka~~~
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月18日上午12:06
      這是 [ 唯一 ] 的自我安慰方法之一囉 !!
  • Narcissus
    你的狀況我上年都試過; 所以好明白你嘅感受!!! 不過我壞嘅嘢多過你, 唔止 電腦, 數碼相機 仲有printer, 手提電話 連平日用開嘅袋都爛埋....
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月18日上午12:03
      哪样你就 [ 黑仔 ] 過我了^^
  • Artist
    • Artist
    • 2011年10月17日上午12:59
    Do you still have contact with Fox? I remember you said you two have some misunderstanding. Anyway, he closed his blog for long and I hope he is happy and healthy in the real world.
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月18日上午12:02
      與令大俠已決裂了兩年多 !! 相交廿年多的朋友 ~
      大家都有共同圈子的 Fds @ 只有在飯局中見過一兩次吧 !!
      但已成陌路人了 ~ 但他的近況都可好 @ 不用替 Mr. Fox worry la ~
  • MAKARPURA STAR
    新卜無人睇 :(
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月17日上午12:27
      Sky 的感覺同你一样呀>.<
      所以對 ( 升級版 ) 后的 Blog ~ Feel So Bad & Feel So sad !!
  • Miss K
    • Miss K
    • 2011年10月16日下午5:27
    我都係無端端要駛一筆"無謂錢"呀!
    給電器師傅, 無端端全屋電燈線用唔到, 業主又不肯付 . . . 唉!
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月18日上午12:05
      有些嘢是整定的 @ 只能面對吧 !!
看更多回應