2012年4月22日 星期日

宝珠姐嚟啦 ~ 紅樓夢 !?
2012年4月22日上午1:00公開累積瀏覽 6567
 


19/04/12 ( Thu ) 19:30  Sky 于上述日期和時間去咗老尖文化中心睇了 ( 紅樓夢 ) 大戲啊 !!
原因就是去捧場 @ 宝珠久休復出做大戲囉 ^^況且她亦是任白的徒弟 ~ 所以不能不看呀 !!
名師出高徒真的沒有錯啊 !! 是晚的十節演出中 第一場 黛玉進府 Vs 第八場 洞房驚變 的演出~
宝珠姐真是做得好好 > 而且每一場都換上好靚与搶眼的戲服 !!
而女主角 @ 蔣文端 : 國家一級演員 !? 亦是 { 名不虛傳 } 的超水準演出架
19:30-23:00 Sky 都好投入和欣賞之中 ~ 因為眾演員的功架 Vs 造手 & 唱功 !?
真是好正斗与好精彩的一套來大戲來的也是一部用心之作啊 ~

Ps : 是次公演的 ( 紅樓夢 ) 絕對是好看的 ~ 因主角以外的配角亦同样盡心盡力的演出 !!
      Sky 真是要送上 : 一个 Like Vs 一个讚先得啊 
  • .
    • .
    • 2012年5月2日下午10:43
    Sky,你好,名師出高徒,真的沒錯.
    製作高質素,不是台台戲可以做到的.要看叫座力.
    • Sky
      • Sky
      • 2012年5月2日下午10:48
      所以 Sky 都好欣賞和享受  這次的粵劇 " 宝珠夜 " 架 ~
  • Sky
    • Sky
    • 2012年4月26日下午10:54
    累積瀏覽82,774 全部 回應16,130 全部 POST567 今日人次15 累積人次40,266 .
    • Sky
      • Sky
      • 2012年4月27日下午12:14
      26/04/12 @ 00:28 至电給小濤大家交談了兩分五十三秒 ^^
      他對我說在 5 月中后会去泰国旅行 Vs 順道來港一遊見我 !?
      若果此事能成真的話 @ 絕對是 Good News For Us 吖
  • 黑眼熊
    我雖然對粵劇沒有興趣,但我覺得粵劇中女仔 化既裝好靚
    好有中國古時女性美 
    • Sky
      • Sky
      • 2012年4月27日下午12:06
      粵劇文化与戲曲着实值得欣賞架
      或許你還年青 @ 才沒有興趣去睇啫
      他們的戲服和造形都是好靚架
  • Amour
    • Amour
    • 2012年4月25日上午12:57
    我就快有得睇啦!
    • Sky
      • Sky
      • 2012年4月25日上午1:04
      好好享受吧
  • LAM
    • LAM
    • 2012年4月24日下午7:11
    d戲服好靚呀
    • Sky
      • Sky
      • 2012年4月25日上午12:05
      絕對同意原來宝珠姐做大戲都好 OK 架 ~
  • 子 敬
    • 子 敬
    • 2012年4月23日上午1:05
    我媽打睇咗首場之後 重買齊所有記念品 tim 屋企又小咗仟幾蚊家用喇 
    • Sky
      • Sky
      • 2012年4月23日下午9:36
      Sky 昨晚看了 " 達明 " @ 超正 Good Show 
  • Kylais
    • Kylais
    • 2012年4月22日上午11:32
    常常見你又睇戲, 又去聽歌很多的... 不過未見你煮食喎?!! ..
    下次出一篇blog係你自己煮野食整榚點啦!!
    我都係講吓...!!! ..哈哈!
    • Sky
      • Sky
      • 2012年4月23日上午12:30
      Sorry wor >.< Sky 真是不太懂煮食架
      年幼時有家姐們 Cooking ^^ 現在搬回家有老媽子負責照顧飲食 ~
      所以厨藝就十分差勁 Vs 水皮食整榚點 Or 甜品 !?
      都是將來再有机会拍拖時才去学吧 !! 或許是小弟的殺..

2012年4月18日 星期三

盛男 ? 盛女 ! 愛作戰 !?
2012年4月18日下午9:50公開累積瀏覽 14411
 

一張四年多 ! 五年前 ? 拍的照片 @ 如今才 Post 出來 原因是咩呢 !?
因為以從未有合適的机会吧 !? 反正上篇 Blog 都解封了 ~
今回就把舊相當新相用吧而這相片是 Sky 剛学寫 Blog 時用的第一代數碼相机拍架 !!
多年以后的今天巳經用緊第三代數碼相机了^^ 真是光陰似箭啊 !!
近日心情並算不好 >.< 情緒有点亂 ? 又有点差 ! 沒有心情拍新照片呀
負能量爆灯 ! 希望盡快回復一切正常就好了 ?
近期一套 ( 盛女愛作戰 )  @ Sky 都有睇架因為身边都有不少未婚女性朋友的 ~
真的想不到播出以來引起的回响 : 這麼大 ? 若果下回有 : [ 盛男大反擊 ] 播出的話 ?
会否更據 ~ 娛樂性 Vs 話題性 & 談論性呢 哈哈哈 ~ 亦因為這特輯 !?
原來在愛情路上都可以出現咗不少新職业 Or 專家出現添 !? 不過就得啖笑吧

Ps : Anyway 都是 Just For Fun 啫 各位姊姊妹妹站起來吧 !! 兄兄弟弟等緊你們架 ~
   各 ( 盛与盛 ) 加油吧  生活方式有好多種選擇性 @ 別活在世俗中的框框內啊 !!
  • 路過蜻蜓
    哈哈, 不要活在世俗中的框框, 講得真好!!
    • Sky
      • Sky
      • 2012年4月25日上午12:10
      活出自我与精彩的人生 @ 才是盛男 & 盛女啊 
      大家各自各豐盛吧 
  • Miss K
    • Miss K
    • 2012年4月24日上午12:06
    我都有睇呀, 都有追架喎, 可以輕鬆吓, 笑吓! 
    最近幾好嗎?
    • Sky
      • Sky
      • 2012年4月25日上午12:08
      晚安安啊 ^^ 近況一切 OK 正常 la 
      謝謝關心与問候喔 ~
  • 玫瑰
    • 玫瑰
    • 2012年4月23日下午3:08
    其實睇呢個節目,唔需要太認真...覺得有用,咪學左佢囉....
    其實Satino講既理論,書局大把呢類書,我都睇過,有d係心理學/見工/人際關係都有...
    所以佢果套理論,要學都唔容易,覺得唔"arm"用,咪笑吓就算囉!..
    • Sky
      • Sky
      • 2012年4月23日下午9:31
      Sky 都是覺得 ( 一笑置之 ) @ 得淡笑地去看囉
  • 海岸潮音
    <幾條女>又幾特別喎.........hahaha
    心情唔好...要出去玩多啲先會好架...
    • Sky
      • Sky
      • 2012年4月21日上午11:57
      早上好@週末愉快
      [ 盛女愛作戰 ] 終于做完了 ~ 這个話題之作亦告一段落啊 !!
      今明兩天 !? Sky 亦放假了 @ 節目亦安排妥當
      希望都能盡兴快樂中渡過吧^^
  • Amour
    • Amour
    • 2012年4月20日下午10:16
    沒看過那節目!愛情隨緣吧!
    • Sky
      • Sky
      • 2012年4月20日下午11:58
      Ok @ 明天与你电联 Good Night ^^
  • 青蛙仔
    真係睇唔落, 每次睇少少就好眼訓要熄機, 哈!
    • Sky
      • Sky
      • 2012年4月20日上午12:41
      Sky 就覺得從另一角度去了解一吓 !?
      都無妨啫 @ 笑吓便算囉
  • Lookman
    • Lookman
    • 2012年4月19日下午12:17
    第一代數碼相機同第三代既分別係邊? -.-咩係第1同第3 哈哈...
    whatever. 愛情出現專家. 因為宜家d人 唔係想要愛情 係想要有個人陪佢而已. 越黎越自私
    • Sky
      • Sky
      • 2012年4月20日上午12:39
      其实 Sky 所說的第一代數碼相機 !? 到第三代既分別係唔同牌子啫
      第一部是自費買的 ! 第二部是与上綱公司續約時的免費贈品^^而最新一部是朋友送架~牌子就不方便公開了 !! Anyway 愛情專家 Vs 人生教練....等 ..
  • 搞一爺
    好多人都在愛情路上跌跌撞撞﹐唔好將自己o既經歷放到o甘大﹐做人要拎得起﹐放得低。
    • Sky
      • Sky
      • 2012年4月23日下午9:29
      所以有理 @ 很同意呀
  • Kylais
    • Kylais
    • 2012年4月19日上午2:08
    不要太刻意去結婚, 可以識多D不同性格朋友, 可能凹凸配情侶呢? 但又時有人的性格太難頂, 真係要問自己有幾愛對方(當考慮結婚時), 真係好仲意好愛佢才頂得順架! 
    • Sky
      • Sky
      • 2012年4月20日上午12:29
      所以 Sky 都好同意不要為結婚而結婚囉
      只要找到被此相愛的人 @ 就算是同居都好快樂甜蜜架
  • MAKARPURA STAR
    男人年紀越大, 越有 value, 你大把機會啦, 我就蠢了, 咁多入冊.
    • Sky
      • Sky
      • 2012年4月20日上午12:25
      哦 ~ 哪样就好好享受幸福的二人世界吧 
看更多回應