貪新 ( 不 ) 忘舊 !?
2012年10月26日 星期五
2012年10月23日 星期二
重拾笑容 !?
-
-
-
-
- Sky
- 2012年10月24日下午10:14
去做下義工 !? Sky 十几年無做过了
整到自己忙d..又見多d人~ 應該會開朗d @ 所以 Sky 有空閒时便去做祕撈 !!
寄情工作囉
相信呆完一兩天便 OK 的 ~ 謝^^
-
-
- 搞一爺
- 2012年10月24日上午7:02
正所謂 : 財散人安樂﹐同助人為快樂之本﹐等我分擔你o急煩惱﹐快o的俾緊你o的錢我o厘個窮人就得嫁啦﹗
真實嫁﹐有調查報告指出﹐一個人將自己o既錢用在別人身上會快樂過用在自己身上。買o的俾你屋企人﹐他們快.. -
-
-
- BOSS IN MOTION
- 2012年10月23日下午10:27
煩惱,有時只因問題一時間未能有出路,有時可能將問題zoom 得太近,令當事人透不過氣!anyway 望Sky 能夠對生活勇往直前,一切盡力,對自己有交代,將結果交俾個天!
希望笑容早日再現! -
-
- Sky
- 2012年10月23日下午10:04
Thank You
-
訂閱:
文章 (Atom)










- 101 號 b
- 2011年11月9日上午1:01
寫!!! 吾好比yahoo 睇死, 你殺我遍吾死....
回覆

- dodo
- 2011年11月4日上午1:24
sky 升級唔好用咩?我仲未升級呀,感覺好麻煩,可能唔寫lu
回覆

- 亞Mag其美
- 2011年11月1日上午8:46
等我來推一推吧 ! ^^ Sky 加油唷 !
回覆

- 泰知訂
- 2011年10月30日下午4:44
好多blog友都冇上blog了: (
回覆

- Time Is Changing
- 2011年10月30日上午2:32
支持你寫下去,我由以前人影冇隻到而家識到一班blog友,但一路以來我都堅持只寫我自己有興趣o既野....我覺得想寫就寫....無需理會人數多少....
回覆

- Gael
- 2011年10月30日上午12:50
來替你打打氣,繼續寫下生活點滴啦^^
回覆

- 青蛙仔
- 2011年10月29日下午2:09
其實寫blgo都係記低自己的事情, 又唔使太計較的!
回覆

- Artist
- 2011年10月29日下午1:09
I like the title of your blog, while we like to experience new things, we should also treasure the old things. About this new Yahoo blog, I hope one day when the bloggers can used to the new function, they will write more..... and you, of course don't give up la.
回覆

- 黑眼熊
- 2011年10月29日下午12:41
原來香港的維多利亞港咁美麗....
回覆

- Christine
- 2011年10月29日上午8:36
支持你....keep going.....^^
回覆
看更多回應