2012年10月26日 星期五

貪新 ( 不 ) 忘舊 !?
2011年10月26日下午8:56公開累積瀏覽 10718
 









Ps : Sky's Blog @ 升呢之后 ~ 回應少咗 !? 遊灠人次 !? 亦少埋  究境發生咩事呢 ?
   在各種因素之下 Sky 都無乜 Mood 了 ~ 而這輯相片是舊相机年代拍下的 !!
   尖东海旁的日落 Vs 維港風景真美  但可惜的是 @ 只是近黄昏 >.< 啊 ~
   對于 [ 亚苦新卜 ] 好失望呀 有點 ( 力不從心 ) 喔 !! Sky 你還會寫下去嗎 !?
 
  • 101 號 b
    寫!!! 吾好比yahoo 睇死, 你殺我遍吾死....
    • Sky
      • Sky
      • 2011年11月9日上午11:06
      哦 ~ 你的回應都好激動下 wor !!
  • dodo
    • dodo
    • 2011年11月4日上午1:24
    sky 升級唔好用咩?我仲未升級呀,感覺好麻煩,可能唔寫lu
    • Sky
      • Sky
      • 2011年11月4日上午9:22
      絕對是 >.< 新不如舊呀 !!
  • 亞Mag其美
    等我來推一推吧 ! ^^ Sky 加油唷 !
    • Sky
      • Sky
      • 2011年11月1日下午11:37
      晚上好 @ 謝謝你的支持 Vs 回應啊^^
  • 泰知訂
    好多blog友都冇上blog了: (
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月31日上午12:26
      所以都是令到 Sky 心淡原因之一來的 ~
  • Time Is Changing
    支持你寫下去,我由以前人影冇隻到而家識到一班blog友,但一路以來我都堅持只寫我自己有興趣o既野....我覺得想寫就寫....無需理會人數多少....
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月30日上午11:19
      早上好 @ 所言是事 ~
      這便要無奈地面對吧 !!
  • Gael
    • Gael
    • 2011年10月30日上午12:50
    來替你打打氣,繼續寫下生活點滴啦^^
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月30日上午12:56
      唉 ~ 盡力吧 !!
      Anyway @ 一句到尾真是 [ 新不如舊 ] 啦 ~
  • 青蛙仔
    其實寫blgo都係記低自己的事情, 又唔使太計較的!
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月30日上午12:39
      Sky 都明白 @ 知道這 [ 道理 ] 的 ~
      但成功感大減 Vs 推动力 !! 相應地也真的少了很多囉 >.<
  • Artist
    • Artist
    • 2011年10月29日下午1:09
    I like the title of your blog, while we like to experience new things, we should also treasure the old things. About this new Yahoo blog, I hope one day when the bloggers can used to the new function, they will write more..... and you, of course don't give up la.
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月30日上午12:19
      相信好多 Blog's fds 都對升呢后的卜 !?
      都好不滿架 >.< 並且流失量都不少的 ~
      唔知道 [ 亞苦 ] 自己有否作內部調查啫 !!
  • 黑眼熊
    原來香港的維多利亞港咁美麗....
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月30日上午12:15
      吓 !? 乜你唔知道架 !? 有空閒時就要去逛一逛了^^
  • Christine
    支持你....keep going.....^^
    • Sky
      • Sky
      • 2011年10月30日上午12:12
      晚上好 @ 謝謝你的支持啊 ~
看更多回應

2012年10月23日 星期二

重拾笑容 !?
2012年10月23日下午9:50公開累積瀏覽 708
 


原來 Sky 都好耐無笑过了 好累 ! 好迷惘 ? 唔知為乜 !?
感覺上 ( 負能量 ) 与日俱增真是身不由己 !!
真失敗 ~ 是我要求过高 ? 定自尋煩惱呢 
比上不足 ? 比下有余 ! 知足常樂  去咗边呀 !?
近來情绪不好 @ 煙又抽多了 ~ 失眠情況又惡化咗 
是想多了嗎  又有討厭自己的感覺 [ 煩死 ] 啊 >.<
Ps : 唉   OMG !!
  • 青蛙仔
    呢個位好危險, 哈!
    • Sky
      • Sky
      • 2012年10月26日上午1:03
       Sky 很同意你的說法 ~
      幸好坏情绪巳开始雜去中 !! 好險啊
  • 千愛
    • 千愛
    • 2012年10月24日下午11:31
    幾時出來同大家聚會呢
    • Sky
      • Sky
      • 2012年10月24日下午11:45
      Good 
  • Lookman
    • Lookman
    • 2012年10月24日上午9:31
    好簡單 去做下義工~ 整到自己忙d..又見多d人~ 應該會開朗d
    • Sky
      • Sky
      • 2012年10月24日下午10:14
      去做下義工 !? Sky 十几年無做过了
      整到自己忙d..又見多d人~ 應該會開朗d @ 所以 Sky 有空閒时便去做祕撈 !!
      寄情工作囉 相信呆完一兩天便 OK 的 ~ 謝^^
  • 搞一爺
    正所謂 : 財散人安樂﹐同助人為快樂之本﹐等我分擔你o急煩惱﹐快o的俾緊你o的錢我o厘個窮人就得嫁啦﹗
    真實嫁﹐有調查報告指出﹐一個人將自己o既錢用在別人身上會快樂過用在自己身上。買o的俾你屋企人﹐他們快..
    • Sky
      • Sky
      • 2012年10月24日下午10:09
      哈哈睇完你的回应后 @ Sky 都即时笑咗出來呀 !!
  • Amour
    • Amour
    • 2012年10月24日上午6:12
    順其自然……加油!煙,還是抽少點,身體好,睡得好,才有力氣去解決問題!
    • Sky
      • Sky
      • 2012年10月24日下午10:07
      唉 ~ 一言難盡啊謝謝关心 !!
      或許一兩天后 @ Sky 就無事吧
  • 子 敬
    • 子 敬
    • 2012年10月23日下午11:08
    你話 " 好累 ! 好迷惘 ? 唔知為乜 !? "
    敢點解重要唸呢 d 負面嘢呢
    就算唸 唸一陣好喇
    • Sky
      • Sky
      • 2012年10月24日下午10:03
      哦..... Sky 会盡力而為 @ 希望早日回復唸 D 正面嘢的
  • BOSS IN MOTION
    煩惱,有時只因問題一時間未能有出路,有時可能將問題zoom 得太近,令當事人透不過氣!anyway 望Sky 能夠對生活勇往直前,一切盡力,對自己有交代,將結果交俾個天!
    希望笑容早日再現!
    • Sky
      • Sky
      • 2012年10月24日下午9:58
      一切盡力,對自己有交代,將結果交俾個天
      有意思 ! 確实有意思啊
  • 處男Nick
    take care
    • Sky
      • Sky
      • 2012年10月23日下午10:04
      Thank You