2007年8月17日 星期五

相反詞
2007年8月17日下午11:59公開累積瀏覽 781
 

                今天在工作時,吃畢午飯接位后在寫字樓內,無所事事開始遊白云想起而下趣事:
 點解 " D " Hotline 熱線电話經常不通呢 ?
  鴨說 : 話明熱線电話 la,當然 busy 喔...
, 咁點解 ? 咁耐無人聽电話架,還要留言添 ?
 鵝說 : 莫非 Hotline  Coolline ?
 鴨說 : 咁有 Hot dog 吃,現时天氣咁熱, 我想吃 cool dog 得吾得 ?
 鵝再說 : 边到有得吃先...攞嚟講, 咁有 Mr. Right 又無人說 Miss Right 呢....
 鴨道 : 點解 office 內信件 通常用 [ by hand ] ,吾用 [ by foot ] 呀 ?
鵝話 : 你都攞嚟講, 我吾啋你呀
 
鴨話 : 我嬲你呀....你成日說相反詞和我作对 !!!
Ps : 正想得發儍時,电話声响起....即時扮回正經地說 :
       你好, 我是 XXX公司,請問有嘢可以幫你...
      老闆刚好飯局后回來,看到我還笑笑口对着客户的查詢....
      " 服務態度良好"
       过程是真实,上述对話是我自己創作的
       為多謝開 blog 后,多謝厚愛,小弟無聊笑話一則,
       博你一笑,請君笑納......
  • piano...
    你的笑話, 好好笑呀! 但不要比老細發現你寫 blog, 唔係訧晚節不保!!

沒有留言:

張貼留言