2007年10月6日 星期六

中咗六合彩 !?
2007年10月6日上午12:40公開累積瀏覽 782
 

      ,Ha,Ha....
,花了HK$40買了兩張电腦票 !! 今天一对之下中了 mark six 7 个字  ? 不过別高兴太早, 只是分開兩張飛, 中咗 3个字 & 4个字 啦 ! 即是五奖及七奖囉 ! 都有几舊水架." 知足常乐 "的我 因此十分感恩, 亦多謝馬会 賜我這个月多少少娱乐費 咁 la....
      還記得早前 " 徐小姐 " 說过 : 我是一个几幸運的人,去畢旅行后上海就打台風,久不久我便在馬会出糧,{ 即中六合彩细獎 } 中學畢业后工作未停过, 縱使香港經濟極差时,很多人失业我仍有工作做 { 失恋时期例外 }, 而居住的環境及質素 etc.....都不錯, 又多朋友愛錫自己 ! 其实小弟都絕对同意的, 因為 N 年前我亦中过 mark six 三 奖, 那年還在 call 台工作時, 公司年夜飯大抽奖中, 我亦幸運地得到 ! ? HK$ 3000 cash
, 當然事后都有做善事, 捐少少鉹到公益金啦 !
       幸好我不是一名睹徒 JUST BUY MARK SIX ONLY ! 各 fds 可以放心 !好 消息講完啦 ! 是时后獎勵自己一吓, 好啦.....等我食件蛋達, 嘆杯 " 汪明荃 " 先返工, 今天是
返中班,這个午歺吃得特別 HAPPY 喔 !

ps : 边个等閒约我 high tea 呀? 我請.....不过名額有限
       先到先得囉
, 希望有天中大獎后,即刻買翻層樓與 mother 住,
       逗她開心之餘,又可以作為投資及保值
, 是否貪心咗 " D " 呢 ?
       儍瓜...人梗是要有希望,盼望,夢想,先得架 ?
  • Yahoo! 用戶
    • Yahoo! 用戶
    • 2007年10月9日上午11:16
    澳洲D樓市越來越高,我成日發白日夢想如果比我中咗張Lott0(即香港mark 6)就發達啦! 可以一筆過買間House,要向海望到悉尼大橋果D呢,重可以去旅行,重可以比埋上水層樓D尾數, 重可以幫朋友還債,重可以派錢比D家姐..
    • wai keung
      恭喜!恭喜! 真難得!孝順仔!

    沒有留言:

    張貼留言