2007年9月7日 星期五

買边个好呢 ? 幫吓手唔该 ?
2007年9月7日上午12:52公開累積瀏覽 120
 







                    快要旅行啦! 四年多沒外遊了,再次踏上征途,梗要 "威水D",買
个靚旅行箱給自己用la,
上述各旅行箱都不錯,真是花多眼亂....,不知道買边个好,各有各的特色,而且價錢不菲呀 ? 全是 限量版添啊
, 唔知買
边个? 我怕我會選擇錯誤,選边个先可以代表我的.....單身貧窮男的身份才合用呢 ?
好煩呀 ? I need somebody help
不知道我的旅行達人,
大靚先生能否
給我一个 好的意現呢 ? 他去 "血拼" 好掂架....真的 !!!! 自由行更掂


Ps : ha,ha,ha....
,其实是某天小弟經过沙田新城市廣場
        { 展覽品 } show time 吧!

       你們給我騙左你啦, just for fun, 难得我刚好學講gag,
      不过这gag很难喔 !!
我自己都不收貨 ?!欣賞照片 la,la..

沒有留言:

張貼留言