2007年9月16日 星期日

還有十天就... ?
2007年9月16日上午1:17公開累積瀏覽 31
 

                 不知不覺間...!? 一年容易又中秋啦 !! 若果仍是單身的話,這个節日
都几" 蝦人 " 过架
, 人月兩团圓喎 !? 咁易咩.....
還記得在放大假前,公司的告示版貼上了上面的海報,通知同事有月餅訂購,自
己給同事開了个玩笑,就是加上了个[ 红色箭咀 ],買月餅有老婆送..哈哈
!!
唔知同事有否發現到呢 ? 因為放假前三天我已做了手脚,但公司的所有人仍未
留意到,其实他/她們都几大意架.
                     今年中秋節我就在當天放假,都唔知點算 ? 想藉着工作中淡忘一切
都唔得添 !!!! 所以每逢过甚么節日,都有點怕怕啦
, 各位仍未買月餅的快些
去買啦! 若果是單身男性就記得買上述品牌的moon cake la, 成个
老婆送比你喎,去边到揾 ?  縱吾脫苦海咩 !! 我怕今年 { 心心月餅 } 的双黄白莲
蓉及双黄蓮 蓉 銷售情况会下跌不少呀 !

Ps : 相片與文章 Just for men and just for fun
       各位 blog 友,八月十五中秋夜,記得有節目或去边处玩 ?
       預我一份....好嗎 ? 待约 waiting for u

       另外有誰猜到 ? ! 其实人家是送甚么先真 ?
      答对....或会有奖,多人估到,就会抽奖,看誰是幸運兒 ?
      Ha,ha,ha
  • Jacky
    • Jacky
    • 2007年9月16日上午1:18
    我最愛既人會係11月25日生日啦~~~我想係11月25日之前儲夠1314個人既祝福俾佢呀~~~你可以幫下我嗎~~~可以既話請到以下既blog留下你既祝福~~~~thx~~~ 如果有其他路過的人看到這留言, 也請幫幫忙. 謝謝! http:..

沒有留言:

張貼留言