2007年9月21日 星期五

welcome....u
2007年9月21日下午9:48公開累積瀏覽 53
 

            好嘢.....yeah ! yeah ! 我又多一名 blog 友啦 ! 歡迎你呀....令狐冲 { 先生 }
,
多謝你的欣賞, 我的 blog's 終于有一名男生參加了, 鲜花一堆堆的送上, 當作見面礼吧 ! 很其待的你遊歷照片與文章......與大家分享想不到大家又可以多个途徑交往了,繼講电話傾偈,e-mail 联系后,你又開始寫 blog 啦 ! 在多種型式的溝通與交流 下

祝願大家 : 友誼永固,歴久常新
Ps : 希望以后多些朋友寫 吓blog,交流吓
       開心吓,玩吓,笑吓
....

  • wai keung
    其實我開blog只為回應和支持你  Anyway,謝謝你的花! Friendship forever
    • Bonnie
      • Bonnie
      • 2007年9月22日上午12:15
      你就好啦有新朋友, 好羡慕啊!   我會努力做好個 blog 等多d人睇.........
      • piano...
        你好勁呀, 有新朋友!! 我好忙呀, 第日再傾啦!

        沒有留言:

        張貼留言